سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

جام سرکسیان؛ یک طلا و یک برنز برای آزادکاران ایران



در روز نخست تورنمنت بین المللی کشتی آزاد جام سرکسیان تیم کشتی ایران صاحب یک مدال طلا ویک مدال برنز شد.  
در روز نخست تورنمنت بین المللی کشتی آزاد جام سرکسیان محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهنام احسان پور در وزن 65 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.


 محمد حسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر ماگومد گادجی ناراو از مقدونیه با نتیجه 12-10 به برتری دست یافت.


 محمدیان در مرحله یک چهارم پایانی مقابل یوگنی کولومیتز از روسیه با نتیجه 7-1 پیروز شد.


 کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی  وین میچالاک از آمریکا را 9-3 شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال پاولو اولینیک نفر سوم جهان و اول اروپا (2013) از اوکراین را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.  


بهنام احسان پور کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم کشورمان که در وزن 65 کیلو گرم به میدان رفته بود، ابتدا مقابل  منگی مورتای از روسیه با نتیجه 6-5 مغلوب شد و با توجه به صعود حریف روسی به فینال، کشتی گیر کشورمان پس از حضور در شانس مجدد ابتدا کنستانتین خابالاشویلی از گرجستان را 3 بر صفر شکست داد و به دیدار رده بندی رسید وی در این دیدار نیز با نتیجه 7 بر 2 تیتال دزافاریان از اوکراین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.


 بیستمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکیسیان روزهای 27 و 28 تیر در سالن میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد