سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

وضع مصدومان حادثه سقوط اتوبوس در جاده چالوس



مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران گفت: ۱۴ نفر از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس اسکانیا به دره چالوس دربیمارستان طالقانی چالوس بستری شده و ۲نفر دیگر به علت وخامت وضعیت شان به بیمارستان نوشهر منتقل شدند.   به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حیدر نوروزی در برابر این پرسش که آیا اطلاعات بیشتری دراین باره وجود دارد یا خیر ؟ گفت: بر اساس اظهارات کمک راننده، این اتوبوس حدود 300 متر عقب تر از محل وقوع حادثه دچار نقص فنی و ترمز بریدگی شده بود که وقتی وی سعی در قرار دادن سنگ جلوی چرخ های جلویی را داشته ناگهان اتوبوس به حرکت درآمده و در محدوده پیچ کمرزرد روبروی سد سیاه بیشه به دره سقوط کرده است.

نوروزی در ادامه گفت: تمامی مسافران اتوبوس عراقی بوده و تنها راننده و شاگرد آن ایرانی بودند، که در حال حاضر 14 نفر از مصدومان در بخش های مختلف بیمارستان طالقانی چالوس بستری بوده و در حال مراقبت هستند . 2 مسافر دیگر نیز به علت وخامت وضعیتشان و رسیدگی بیشتر به بیمارستان نوشهر منتقل شده و هم اکنون در بخش ccu این بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

بنابر اعلام پلیس راه استان مازندران مقارن ساعت 16 و 45 دقیقه سه شنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا متعلق به شرکت تعاونی ترکیبی تهران شمال (ترمینال غرب ) با 40 مسافر که تبعه عراقی بودند از تهران به مقصد رامسر در حرکت بوده است که در مسیر حرکت پس از برخورد با دیواره کوه به عمق 250 متری دره سقوط می کند.

شمار کشته شدگان ناشی از سقوط اتوبوس به دره در جاده چالوس منطقه سیاه بیشه 26نفر و تعداد زخمی ها 16 تن گزارش شده است.

احتمال دارد تعدادی از سرنشینان این اتوبوس نیز به هنگام سقوط به دره به داخل رودخانه پرتاب شده باشند که جستجو برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر نیروهای هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و تیم گشت راهداری در تلاش اند تا اتوبوس سقوط کرده را از دره خارج کرده و این ناحیه را پاکسازی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد