سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

رونمایی از پایگاه جامع اطلاعات علمی امام خمینی (ره)



پایگاه اینترنتی جامع اطلاعات علمی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در سازمان جهاد دانشگاهی رونمایی شد.   
این پایگاه به نشانی www.emam.ir در برگیرنده تمامی آثار پژوهشی در حوزه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی است.


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان این که این پایگاه به زبانهای فارسی ، انگلیسی و عربی فعالیت می کند ، گفت: بانک اطلاعاتی نشریات ، درباره امام خمینی (ره) ، کتاب نمای امام و انقلاب اسلامی و اطلاعات نویسندگان از محتویات اصلی این پایگاه است که در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.


مهدی سیف با بیان این که در این بانک اطلاعاتی 96 فصلنامه علمی - پژوهشی و 5 هزار و 594 کتاب از سال 57 تا پایان سال 93 و همچنین اطلاعات 910 نویسنده فعال در موضوع امام خمینی و انقلاب اسلامی ، گنجانده شده است گفت: تلاش داریم تا این پایگاه را به عنوان مکمل پایگاه های اینترنتی و اطلاع رسانی در مورد  امام خمینی معرفی کنیم.


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همچنین از برگزاری همایش بین المللی گفتمان اسلام سیاسی ، امام خمینی و جهان معاصر در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: همایش داخلی نیز آبان ماه برگزار می شود و برگزیدگان به بخش بین الملل راه پیدا می کنند.


وی خاطرنشان کرد : این همایش در 12 محور است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی sccir.ir مراجعه کنند.


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تولید گاهنامه تخصصی رایحه درباره اندیشه امام خمینی و قرآن ، بازدید مهمانان خارجی سالروز ارتحال امام از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در موسسه رویان ،خبرگزاری ایسنا ، و ایکنا و جهاد دانشگاهی شریف ، انتشار کتاب امام - انقلاب و رهبری درکلام رهبری و برگزاری مسابقات با موضوع امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های جهاد دانشگاهی در سالروز ارتحال امام برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد