سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

خبر پخش ویروس ایدز شایعه است



رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اخبار مربوط به پخش ویروس ایدز شایعه است و منبع معتبر دریافت اخبار و اطلاعات حوزه سلامت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت است.   
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر «پخش ویروس ایدز از طریق عده ای که به بهانه چک کردن قند خون به درب منازل مراجعه کرده و کارت علوم پزشکی دارند» دکتر گویا این خبر را تکذیب کرد.


رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت همواره برای اجرای طرح های کشوری که نیاز به اخذ نمونه از مردم در هنگام مراجعه به درب منازل آن ها دارد حتما قبل و حین اجرای طرح، از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می کند.


گویا تأکید کرد: هموطنان توجه داشته باشند که همیشه معتبرترین منبع دریافت اطلاعات در زمینه سلامت مردم و مسائل مرتبط به آن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.


رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: بدون شک تداوم انتشار این اخبار در جامعه به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت و انتظار می رود مردم فهیم نیز به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد