سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

راه اندازی ۵۴ مرکز فناوری دانشگاه آزاد



پنجاه و چهارمین مرکز رشد و فناوری دانشگاه های آزاد اسلامی کشور امروز در شهرستان خوی افتتاح شد.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ معاون پژوهشی و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی کشور امروز در آئین افتتاح این مرکز گفت : با افتتاح این مرکز ، شمار مراکز رشد  و فناوری  دانشگاه های آزاد  اسلامی کشور که در سال جاری  راه اندازی شده اند  به 23 مرکز  و در مجموع به  54 مرکز رسید.

دکتر واشقانی با بیان اینکه در این مراکز هم اکنون 420  واحد فناور مستقر هستند  افزود: بر اساس برنامه ریزی باید تا سال 96 ، شمار این مراکز در کشور به 150 مرکزبا 800 واحد فناور برسد.

وی گفت: برای کاربردی شدن طرح های دانش بنیان و اختراعات این مراکز، دانشگاه آزاد اسلامی درصورت توجیه داشتن طرح به میزان 35 تا 45 درصد در تامین هزینه های طرح مشارکت می کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای ارائه خدمات تخصصی و صنعتی  طرح های اختراعی و دانش بنیان، ایجاد پارک های علم و فناوری و شهرک های فناوری آزاد در اولویت برنامه این دانشگاه  قرار  دارد.

استفاده بیشتر از ظرفیت های دانشگاه در حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها از اهداف اصلی راه اندازی این  مراکز  است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد