سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

همایش ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن+فیلم

همایش ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن


همایش ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان در سراسر کشور برگزار شد .  به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر ،همایش ملی و عظیم راهپیمایی 22 بهمن همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور برگزار شد.

در کانون این حماسه ملی ، میدان آزادی تهران و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیتی بود که در میدان ازادی اجتماع کردند.

به گزارش خبرنگاران واحد مرکزی خبر در مسیرهای مختلف راهپیمایی قشرهای مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان و خرد و کلان

بصورت دسته ها و گروههای مختلف شعارهای انقلابی و اتحاد آفرین سر دادند . میدان فردوسی یعنی فاصله حدود ده کیلومتری تا میدان آزادی مملو از جمعیتی بود که پلاکاردهایی با تصویر پرچم سه رنگ کشورمان که بر روی آن عبارت «من انقلابی ام» نقش بسته است ، در دست داشتند . شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محور شعارهای امروز مردم ایران بود .

«انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از دیگر شعارهای مردم بود . 

حضور ورزشکاران جوان در مسیر راهپیمایی به سمت میدان آزادی پررنگ بود .

زن کهنسالی که پلاکاردی با عبارت «انقلاب ما انفجار نور بود» در دست داشت در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: ما مدیون شهدا هستیم و با وجود اینکه 77 سال سن دارم اما به خاطر علاقه‌ شدید به حضور در راهپیمایی از ساعت 8 صبح از میدان شهید محلاتی به راه افتاده‌ام.

تصاویر زیادی هم از شیخ علی سلمان عالم مبارز بحرینی و عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با این عنوان که انقلاب ادامه دارد ، در اطراف خیابان آزادی نصب شده بود.

نواهای انقلابی و ضد استکباری حامد زمانی هم در غرفه های مستقر در خیابان آزادی پخش می شد.

شمار بسیار زیادی از مردم هم در مسیر میدان صادقیه تا میدان آزادی با حمل پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام و رهبری و پارچه نوشته هایی مانند «لبیک یا رسول الله»، «لبیک یا خامنه ای» و «ما تا آخر ایستاده ایم» به سمت میدان آزادی راهپیمایی کردند.

در راهپیمایی امروز قشرهای مختلف مردم، زن و مرد، کودک و بزرگسال و ورزشکار و جانباز حضور داشتند و حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود.

حضور بیش از 400 میهمان خارجی از بیش از 30 کشور جهان ، اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در قالب گروههای سرود 1357 نفری در مراکز استانی و شهرستانی و گروه 22000 نفره در تهران از جلوه های ویژه مراسم امسال بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد