سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان
سیاست روز (سیاسی نیوز )

سیاست روز (سیاسی نیوز )

موضوعات سیاسی ایران و جهان

تدبیر عبور از مشکلات ناشی از کاهش قیمت نفت



معاون اول رییس جمهور امروز گفت :با همت مدیران و اتخاذ تدابیر صحیح از مشکلات ناشی از کاهش قیمت نفت عبور می کنیم .   به گزارش واحد مرکزی خبر ،معاون اول رییس جمهور امروز درحاشیه افتتاح سد آیت ا... بهجت شهربیجار رودبار با بیان اینکه اگر پیش از این برای روزهای سخت فکری می شد با مشکلات ناشی از کاهش قیمت نفت مواجه نمی شدیم گفت:اگرچه کاهش قیمت نفت مشکلاتی به وجود آورده ولی با همت مسوولان و اتخاذ تدابیر صحیح از این مرحله عبور می کنیم .

اسحاق جهانگیری یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب و رویکرد رییس جمهور را شرکت دادن آحاد مردم در تولید ثروت و سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: وظیفه ماست تا فضایی فراهم کنیم تا هرکس با هر توان مورد استفاده قرار گیرد .

وی استفاده از ظرفیت کارشناسان و منابع داخلی را زمینه ساز هموارشدن مسیر توسعه کشور دانست و گفت: باید از توانمندی ها و استعدادهای مردم در عمران و آبادانی کشور استفاده کرد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تامین آب آشامیدنی سالم را از مهمترین دغدغه های دولت دانست و گفت: در تلاشیم مشکلات این بخش برطرف و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به مردم عرضه شود و در این راه طرح مطالعات ساخت سدهای جدید در ایران و گیلان در حال اجراست .

وی به توانمندی های کشاورزی گیلان هم اشاره و خاطرنشان کرد : گیلان به دلیل تولید محصولات راهبردی نظیر برنج و چای از مهمترین قطب های کشاورزی ایران است و باید برای نگهداشت کشاورزی این استان تدبیر کرد.

بهره برداری از فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر رضوانشهر

فازدوم نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر رضوانشهربا حضور اسحاق جهانگیری معاون اول  رییس جمهور افتتاح شد .

برای نصب و راه اندازی 2 واحد توربین بخار این نیروگاه با ظرفیت تولید 320 مگا وات برق 300میلیون یورو هزینه شده است .

به گفته کریم آزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بهره برداری از فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر رضوانشهر توان تولید برق این نیروگاه به 968 مگاوات افزایش یافت.

درمرحله اول، 4 واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر رضوانشهر دربهار سال 91 باحضور رییس جمهور وقت افتتاح شده بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد